IRADOKIZUNAK / SUGERENCIAS

ESKERTZEAK, IRADOKIZUNAK ETA KEXAK

Zuen iritzia oso garrantzitsua da gure eskola egunero hobetzeko. Dituzuen arazoak ezagututa, zer hobetu jakingo dugu.

Iradokizun, kexa edo eskerrak emateko orriak badaude heziketa-komunitate osoaren esku eskolako idazkaritzan. Harreran dagoen poztontzian edo idazkaritzan uztea posible da. Bestalde, jakin, hartuemon zuzena ere atsegin dugula.

Nahi izanez gero, on line egiteko aukera ere badago hurrengo formularioaren bidez.

Hamabost eguneko epean erantzun bat jasoko duzue.

AGRADECIMIENTOS, SUGERENCIAS Y QUEJAS

Vuestra opinión es muy importante para mejor nuestra escuela día a día. Conociendo los problemas que tenéis sabremos en qué mejorar.

Para poder realizar las sugerencias tenéis diferentes opciones; podéis descargaros en esta misma página el impreso, rellenarlo y entregarlo en dirección. Se puede pedir el impreso directamente en dirección y también se puede rellenar el formulario on-line.

En un plazo de quince días se os dará una  respuesta.

Inprimakia / impreso

impreso.docx
inprimakia.docx

On line galdetegia /Cuestionario on line