JANTOKIA / COMEDOR

ESKOLAKO JANTOKIKO ZERBITZUA

Jantokia, kurtsoko lehenengo egunean hasiko da, irailaren 9an.

JANTOKIKO ZERBITZUKO ARAUTEGIA

1. ORDAINKETA

-Jantokiko zerbitzuko kuota honako hau da:

.Ohiko jankidek: 4,60€/egun

.Noizbehinkako jankideak: 5,20€/egun

-Ordainketa 8 hilabeteetan banatzen da (urritik maiatzera). Hilabete bakoitzaren lehenengo 5 egunetan ordainduko da banku-helbidatzearen bidez.

-Aurreko ikasturtean bekadun izan diren ikasleek, ez ordaintzeko aukera izango dute. Baina 2018 urteko diru-sarreren zalantza izatekotan, hilero ordaindu beharko zen. Edozein modutan ere, beken ebazpena atera arte, HILEKO KUOTAK ORDAINTZEA AHOLKATZEN da.

-Aurreko ikasturtean bekadun izan ez diren ikasleek, beken ebazpena atera arte, HILEKO KUOTAK ORDAINDU BEHAR DITUZTE.

-Bi kuota ez ordaintzea jantokiko plaza galtzeko arrazoia izago da.

-Aurreko ikasturteko zoraren bat izatekotan (edozein kantitatea ) JANTOKIRA JOATEKO ESKUBIDEA GALDUKO DU. Zorrak ordaintzeko epea, irailaren lehenengo astea izango da.

-Bekak “aztertzeko” moduan geratzen direnean ( ebazpena hurrengo kurtsoan eman dezakete), familiek KUOTAK ORDAINDU BEHARKO DITUZTE BEKAREN EBAZPENA ATERA ARTE.

-Jantokiko ikasle batek, aste bete edo gehiago segidan faltzen denenan eta aldez aurretik (24 ordu gutxienez)  ABISATUZ GERO, kuotaren %50 itzuliko zaio (ikasle bekadunei izan ezik ).

2. MENUAK

Menu berezien eskaera ( txerririk ez, obo-lakteo- barazki jalea, alergia ) irailaren lehenengo astean egindo da eta beharrezkoa diren kasuetan dagokion mediku-egiaztagiria ekarri beharko da.

Ikasle batek, dieta biguna behar duenenan, goizeko 9:00etan abisatu beharko du.

Jaterakoan, BETI GOILARAKADA BATZUK JAN BEHAR DIRA, nahiz eta gutukoa ez izan. Lehenengo platera jaten ez bada, ezin izango da bigarren platera errepikatu.

Hilabeteko menua zein izango den jakiteko Tamar enpresaren web orrialdean menuak eskuragarri daude. Hemen klikatu MENUAK

3. BERTARATZEA

Jantokiko orduan, medikura joaten diren ikasleak, dagoion txandan jan dezake mediku-egiaztagiria ekartzekotan.

12:00etatik Aurrera, eskolara agiri barik etortzen diren ikasleek, egun horretan ezin izango dute jantoki-zerbitzua erabili.

SERVICIO COMEDOR ESCOLAR CURSO

El comedor comenzará a funcionar el primer día de curso, el 9 de septiembre.

NORMATIVA DEL SERVICIO DE COMEDOR

1. PAGO DEL SERVICIO

- La cuota del servicio de comedor es la siguiente:

. Comensal habitual: 4,60€/día

. Comensal esporádico: 5,20€/día

- El coste total del servicio de comedor se repartirá en 8 mensualidades (de octubre a mayo). El recibo se pagará en los primeros 5 días de cada mes mediante domiciliación bancaria.

- El alumnado becado en el curso anterior puede no pagar las mensualidades, a no ser que tengan dudas sobre los ingresos del año anterior al curso en funcionamiento. En cualquier caso SE RECOMIENDA ABONAR LAS CUOTAS mensualmente hasta la resolución de las becas.

- El alumnado no becado en el curso anterior DEBE ABONAR LA CUOTA MENSUAL hasta que salga la resolución de las becas.

- El IMPAGO DE DOS MESES de cuotas implica la PERDIDA DEL DERECHO DE ASISTENCIA AL COMEDOR.

- Los comensales que tengan alguna deuda del curso anterior (de cualquier importe) PIERDEN EL DERECHO DE ASISTENCIA AL COMEDOR. El plazo para abonar la deuda de cursos anteriores será la primera semana de septiembre.

- Cuando las becas queden en estudio (cuya resolución puede llegar el curso siguiente) LAS FAMILIAS ABONARAN LAS CUOTAS MENSUALES HASTA LA RESOLUCION DE LA BECA.

- Cuando la ausencia del comensal al comedor sea igual o superior a una semana consecutiva, siempre que se avise con anticipación de 24 horas, se les devolverá el 50% de la cuota a abonar (excepto alumnado becado) .

2. MENUS

La solicitud de menús especiales (no cerdo, ovo-lacto-vegetariano, alergias) se realizará la primera semana de septiembre y se adjuntarán en su caso los correspondientes justificantes médicos.

Los comensales que necesiten una dieta blanda lo comunicarán el mismo día a las 09:00.

Los comensales tienen que comer siempre UNAS CUCHARADAS de los dos platos principales, aunque no les guste. Si no comen el primer plato, no podrán repetir del segundo.

Para conocer el menu mensual podeís acceder a la página web de Tamar o pinchando aquí. MENUS

3. ASISTENCIA

Los/as alumnos/as que acudan al médico durante la hora de comedor podrán hacer uso del servicio, previa presentación del justificante correspondiente.

Los/as alumnos/as que vengan a la escuela sin justificación a partir de las 12:00 no tendrán derecho al servicio de comedor ese día.